Sidor

fredag 13 juni 2014

Kommer sommaren snart?

Jag föredrar ju detta typ av väder alla gånger; lagom varmt och molnigt istället för het sol och och luft som tycks stå stilla. Men lite varmare får det nog bli som man ska kunna bada med barnen iallafall!

På nationaldagen åkte vi till Viksjö och umgicks med familjen. Det var firande på Folkets Hus med både fika, fiskedamm, försäljning av plantor och hemslöjd och till och med levande musik av Viksjö Spelmansgille - jättetrevligt! Kusinerna Karin och Idalisa var där, annars var det nästintill barntomt av vad jag kunde se... 

Henning och gammelmommen!










Handlat av glassbilen!


















Nu har Helene kommit! Hon ska stanna ääända tills på tisdag - vilken lycka! Dessvärre ska jag jobba i helgen, men pojkarna får iallafall mycket tid med sin älskade farmor och det är ju det viktigaste. Jag ser mycket fram emot den här sommaren och hoppas att jag hinner så mycket som möjligt av det jag gillar allra bäst; umgås med familjerna och träna hund! :D Det känns så skönt att jag börjat komma igång med hundträningen igen, efter ett lyckat träningspass kan jag känna mig rent av euforisk! 

Inga kommentarer: