Sidor

fredag 23 maj 2014

Kusinligan, sommarvärme & jobbhelg!

Jag och pojkarna har tillbringat två dagar i Viksjö! 
Alla kusinerna var där i torsdags och det var full rulle på dem allesammans hela dagen! Ja, ni vet ju hur det brukar se ut under dessa vistelser; fantastiskt god mat och ännu bättre vara ilag :) Det är härligt att se barnen tillsammans med varandra och tillsammans med sina morföräldrar, ingen tvekan om att vi iallafall är en sammansvetsad och kärleksfull familj.


Mormor kan också busa!


Solen Hedda!


Puss på dig lillkusin.


Fnittriga jäntor!








Mycket spring och bus!



Och tillhörande grin...





Snacka om hjärtekrossare!





Fyra barn drar en skottkärra.
Utan bråk och gråt.
Faktiskt!


Ja nu idag fredag var det dags att åka hem till vår egna lilla stuga. Här gassade solen och jag och Amos hann greja ganska mycket ute medan Henning sov hela tre och en halv timme. Sedan kom Lowa, Linnea och Nikki på en kaffetår och lite bus!




Imorgon ska jag jobba! :) Fem timmar utan mina barn, hjääälp! Ja, Amos går det väl an att vara ifrån, han lär knappast hinna sakna mig heller. Men Henning! Jag har väl max varit ifrån honom ett par timmar på dessa fyra månader. Men som jag sa till Niklas; det kommer flera goda saker från att jag ska jobba imorgon! Niklas får egentid med sina söner, det blir en välbehövlig slant i hushållskassan, jag får greja på utan att bli avbruten 04358945+4596´405968 gånger och så får jag faktiskt sakna dem litegrann!

Inga kommentarer: