Sidor

onsdag 29 januari 2014

Vad har jag gjort...

... för att förtjäna sådana härliga ungar?
Idag fick Henning hänga med på sin första hundträning. Jag och Linnea hade hyrt den lilla hallen på Birsta Hundcenter och då Amos är på dagis tisdagar och onsdagar passar det utmärkt att ta lillebror i vagnen och promenera ner till city. Henning var en ängel såklart, han käkade en snabbis sedan låg han snällt och stirrade på taket medan jag och hundarna tränade. Varm och gott i vagnen gjorde att han sov hela vägen hem också, skönt! Väl hemma sov han en stund till så jag hann förbereda middag, ta in ved och dammsuga innan det var dags för matning. Jag hade faktiskt glömt hur mysigt det är att vara mammaledig :)


Testar en semla för första gången;
han åt inte ens hälften :)

Mäh!



Henning & Lowa

Charmtroll!






Ikväll har Henning fått sitt första bad och han sov sig igenom hela proceduren :)
Imorgon ska vi gå på babysång & lek tillsammans med farmor och storebror, om Henning sover och äter som han ska inatt vill säga... Han är väldigt skötsam med bara ett par taskiga nätter än på dessa 2,5 veckor, hoppas det håller i sig!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, nog har du snälla barn. Har svårt att tänka mig att det skall vara något Mor eller Faders arv. Det måste nog ha hoppat över ett led.
Bilden på Amos och semlan gav ett riktigt GOTT skratt.
Sköt väl om er och varm kram till er alla från Offan!