Sidor

fredag 10 januari 2014

Jävulskap!

Ibland känner jag bara för att göra som på TV-reklamen och kasta datorj*äveln in i väggen och skrika. Ingenting tekniskt har gått vägen idag, det har jäklats med allt från digitala e-listor genom Studiefrämjandet till att bakluckan på bilen frös (den är eldriven ja...) och den lät väldigt besvärad... Det känns som om varenda liten grej har gått på tok och till råga på allt känns det som jag har PMS gånger en miljon. Typ.
Jag kan trösta mig med att jag fick ett fint träningspass med hundarna idag på Birsta Hundcenter och hoppas kvällen blir lugn i TV-soffan under filten med familjen och en värmande brasa... 


Om en halvtimme får jag åka och hämta
världens bästa uppåttjack iallafall <3 b="">


Amos har fått lysande "kulor" i
sitt sovrumsfönster :)


Måste visa den fina skylten jag
fick i julklapp av en vän!
"Varning för tama djur & vilda barn"
står det, haha!



Inga kommentarer: