Sidor

lördag 1 juni 2013

Badkväll, rallylydnad och långledigt!

Man kan inte klaga på tillvaron just nu direkt :)
Sol, värme och världens bästa liv - för att låta som en riktig fjortis. Men jag har ju allt, det finns inget jag saknar och det är verkligen inte alla som har det så och det är jag oändligt tacksam för. 
Vänner är ju en sån där grej som man inte klarar sig utan och jag har flera stycken. En av dem promenerade omkring med mig och Amos och alla våra hundar en het sommarkväll nu i veckan:

Nikki står på land och låter Tia
& Lilly jobba!

Polarna ...

Geronimoooo!

Nikki & Lilly

Som alltid när de här fyra träffs ...



Nikki







Gott med kvällsfika efter en kväll med
spring och bad!

Idag åkte vi till Härnösand för att tävla rallylydnad.
Jag tror jag ska fortsätta tävla där för nästan hela min fantastiska familj var där och supportade! Jag och Oban slutade på en tolfteplats med fjuttiga 77 poäng eftersom jag tydligen utfört några skyltar fel, men jag är ändå så nöjd med hela framförandet och det räckte ju till vår sista "pinne" i Nybörjarklass och kan nu starta Fortsättning om vi vill. 
Som belöning åkte vi ut till mamma och pappa och blev i vanlig ordning bjuden på himmelskt god mat och gott vara i lag :)
Tia har nu fått följa med min bonussyster Camilla hem på prov, vi får se hur det går ... :)

www.chokladravenochlakritsvargen.blogspot.com

Inga kommentarer: