Sidor

torsdag 16 maj 2013

Så går torsdagen mot sitt slut...

... det här har varit en dag med många känslor och nu fick jag dessutom höra att mamma och pappas höns gått förlorade till räven :( Varenda en av dem, tråkigt, men förhoppningsvis mättade dem åtminstone ett gäng rävongar. 

Jag har förutom varit på Vårdcentralen med Amos haft storasyster med döttrar på lunch och sedan äntligen fått fixa iordning min sekretär!! Skrivbordsunderlägg och en sopkorg - sedan är jag redo att pyssla järnet ;) 

Nu ska vi bara göra klart kvällsbestyren innan vi tar vagnen ut på en kvällspromenad med lakritsvargen. Om pojk ostört kan flyttas över till sängen tänkte jag försöka mig på lite träning på gräsmattan, det är iallafall en fördel med att vabba; man kan inspireras på youtube.se! Jag behöver liksom värma upp innan lördagen då vi har förmånen att få träna för Lena Eriksson, tjohoooo vad jag längtar!!












Stjälpredan som hittade en stämpel ...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fantastiska foton! Knivskarpa, intressanta! Annars, ja, så har vi sorg, men ska lägga ägg i kläckaren nu, så, om 5½ månad kan man få ägg igen. Så himla synd på tuppen också, så snäll och social.
Kram från mammis

Anonym sa...

Men faan vad ledsen jag blir!! Snyft/moster

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.