Sidor

tisdag 2 april 2013


Hemma och uppackade. 
Niklas hann inte mer än innanför dörren igårkväll innan han drog till Gävle för att jobba där resten av veckan :( 
Jag har väl tvättat fyra-fem maskiner idag, puh! Amos har varit en ängel och lekt stillsamt (nåja) med sina leksaker hela tiden vi varit inomhus. Efter lunch åkte jag till klubben för att rasta hundarna och träna litegrann medan han sov, men då var han inte lika medgörlig naturligtvis, det är som om han blivit akut allergisk mot brukshundklubbar... 
Nu börjar iallafall hans dunderförkylning ge med sig och han sover flera timmar i sträck under natten (tackargudarnafördet) - även om han fortfarande låter som han druckit en flaska whiskey :)
Han pratar om "Faff" och "Eywoa" idag också och saknar dem säkert lika mycket som jag!


Leksaker från farfar & Eva ...





Ordentlig som han är så torkar han
näsan själv då det rinner som värst :)





Det flyger många flygplan förbi där farfar bor!


Mina älskade pojkar!





Tokiga morfar och morbror!





Trots fyrtiofem mil i bil under dagen var
Amos på strålande humör då vi landade
hos mormor och morfar för att äta middag
och hämta hem Oban.


Såhär har soffan stått halva dagen då
jag slet av klädseln imorse - Amos har
lekt Fort Boyard och klättrat på den i timtal!











TV-sällskapet ...


Jag blev så avundsjuk på alla som
hade påskliljor att jag köpte mig
en kruka själv :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Äntligen får man se ett annat golv än det slitna, 50 år gamla, när barnbarnen leker på golvet.Ser bra ut, i alla fall på långt håll:)
Kram från "mammis/mommen"