Sidor

söndag 17 februari 2013

Så var helgen över igen då!

...tack och lov! 
Men helgen har iallafall varit väldigt produktiv tack vare min vän Malin som kom hit och praktiskt taget skottade taket åt oss själv :) Hon och Wilma stannade några timmar, jättemysigt och jätteskönt att ha vuxet sällskap! Dessutom baxade vi upp växasängen. Kvinnor kan!


Amos pratade med morfar på lunchen:









Japp - utan säkerhetslina, men som hon sa:
"Man lever bara en gång. Vissa lite kortare
tid än andra".


Lite barnprogram innan middagen ...


Nu sneglar jag med ena ögat på Johan Falk-filmen på TV och väger fram och tillbaka om jag ska ta ett glas vin eller rent av gå och lägga mig. Vin är ju egentligen godast i sällskap och jag ska ju upp 05:00. Gäääsp!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, nog syns det att det var morfar han talade med. Jag undrar ändå om jag inte var inne på några tekniska problem som var lite svårförståeliga. Hoppas vi ses snart, Offan längtar.
Sköt om och vi hörs!