Sidor

fredag 14 december 2012

Så fort Niklas klev innanför dörren släppte jag all kontroll... och blev hysteriskt trött. Men samtidigt känns det som jag gått på världens semester och det är otroligt skönt att inte ha allt ansvar för tvåbeningen, fyrbeningen och hushållet!
Min egen kamera är tebax så jag hoppas jag ids börja släpa med mig den igen, men det kommer nog inte bli någon daglig uppdatering på bloggen i fortsättningen heller. Julen närmar sig och jag ser fram emot att tillbringa den i familjens sällskap! 
Till veckan ska vi ta ett sista farväl av mormor Louise och jag gruvar mig inför att se min familj i sorg och tårar :/ 

Hänt i veckan-bilder:

Träning med Linnea & töserna ...


Duktiga vovvar som väntar ...


Djuribur ...


Tina & Cliff var med på ett hörn!


Paketöppning på Gammelgården då morfar spelemannen fyllde år!


Dans runt granen på Viksjö Församlingsgård ...


Sockersöta Idalisa ...


Alla tre systrar var där ...


Junie och Karin fick paket av Tomtefar!


Spännande tyckte Amos!


Även om Tomtefar var lite läbbig...


Neeeej, nu är det dags att krypa till kojs. Jobbhelg väntar ......... :(

Inga kommentarer: