Sidor

söndag 16 september 2012

Det var på landet´...

Vi vinkade hejdå till pappa Niklas vid två och drog sedan till Viksjö med fullpackad bil. Och här tänker vi stanna i några dagar; vara ute, äta god mat och snylta hos familjen :)
Jag saknar redan Niklas och bävar för att åka hem till vår tomma kalla stuga. Hela två veckor tills vi får se honom igen, uscha! Larvigt tycker kanske en del; vuxna människa! - bete sig som en tonåring :) Men jag lever väl inte med någon om jag tycker det är skönt att han åker iväg. Nejmen, nu när jag tyckt synd om mig några timmar ska jag börja se fram emot att jag kommer klara av den här utmaningen att vara "ensamstående" med jobb, dagis, hushåll och husdjur. Jag har ju världens finaste människor omkring mig så jag är egentligen ganska bortskämd! Eller vi rättare sagt, jag, Niklas och Amos är bortskämda. 

Ikväll bjöd mamma och pappa på grillat - ja, ni läste rätt! Det var gudomligt gott och jag är fortfarande så stinn att det är besvärligt att sitta upprätt. Imorgon ska vi börja dagen med att släpa med Morfar på en promenad och sedan våldsgästa Karin & Idalisa för lite lek. Förhoppningsvis har väderkartan fel och det blir soligt och fint istället för regn. 





Inga kommentarer: