Sidor

onsdag 1 augusti 2012

Jag har nog världens underbaraste unge! 
I tisdags då jag var ledig möblerade jag om hela övervåningen och gjorde om vårt sovrum till ett stort lekrum! Det blev jättebra med massor av plats att härja runt i - vilket jag och Amos gjorde ikväll. Och det bästa är att man inte måste ajabaja eller oroa sig för att han ska slå sig gul och blå - eller att man måste plocka upp efter sig, det får vara hur stökigt det vill! :) Amos gick bärsärkagång och klättrade på allt, sedan försökte han tvångspussas och tyckte själv han var hysteriskt rolig! Ååh, man blir mer och mer förälskad i ongen!

Den här veckan är fullproppad med hundträning inför söndagens tävlingar, finbesök av Linnéa & Jonas, möten, gårdsskötsel, storhandling m,m. Nästa helg är det Kelpiespecialen vilket jag ser fram emot som ett litet barn inför julafton! Jag ska köpa mig ett till minneskort till kameran så jag kan proppa den full med massor av kelpiesar i alla färger och storlekar!


Amos på stranden - en hit! Vi fick
slita bort honom från vattnet och
geggamojan :)

1 kommentar:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Det låter som ett fantastiskt rum! =)