Sidor

lördag 14 juli 2012

Nu har även den andra sidan av släkten varit här och åkt hem! Det är dömysigt att ha huset fullt, men det tar på krafterna (särskilt när man kliver upp ca 05:30) när det är så litet och man kan inte sticka under stol med att det är skönt att få andas ut när de sista gästerna åker :) 
Amos har fått så otroligt fina presenter då jag blir alldeles tårögd! Tack så mycket!


Läser korten ;)


Jättesnygg mössa från farmor!

Paketöppning!
Freja hjälpte till.

Farmor är omåttligt populär såklart!





Idag lördag har jag och Amos varit ute i Matfors och tränat! Jag hade med mig Pixie också, vi ska ju tävla om två veckor så det är väl dags att träna *host* Jag hade också med mig Nikki då det skulle komma eventuella valpköpare till Kicki. Fyra hundar och en unge och tillbehör blir en rätt packad volvo :)
Alla skötte sig i vilket fall mycket bra och det blev bra träningspass. Amos var nöjd med att äta lite grus och plocka med skitiga hundleksaker... 



Junior, Gizmo och Livan


Lyssnar på musik ...


Den blivande modern <3


Livan & Nikki gillar varandra!


Tia, Nikki & Powi


Tia


Powi på språng!


Mysigt i gruset ...




Nu ska pojken få på sig pyamas så mamman kan landa i soffan. Anspänningen har släppt lite efter att mamma meddelat att pappa (som gjort en bypass-operation idag) verkar må bra och håller på att vakna upp. Hoppas han kommer känna sig som en ny människa som alla säger att man bör efteråt - det förtjänar han, alla våra barns favoritmorfar!! :)

Inga kommentarer: