Sidor

tisdag 17 juli 2012

Lite bilder från dagarna ...

Som vanligt på sommaren hinns det inte med  (eller väljs bort?) - bloggandet. Men dagarna består av jobb (i sällskap av min fina vän och tråkigare sommarvik kan man ju ha, börjar 06:00 och slutar senast 14:00, hela dagen kvar!), hundträning och massor med tid tillsammans med Amos!


Fantastiska lilla Pixie!


Vårt fina besök igårkväll!
Ända ner på altanen var hon - och snokade :)


Idag var vi på Norraberget hela familjen och kollade på djur och gamla byggnader. Solen sken ibland och jag tyckte det var skitkallt. Men hur mysigt som helst! :)







Hedemorakycklingar :)













Jag skulle ge mycket för att få sova en hel natt - ostört. Jag skulle också ge min själ för en hårmakeover, jag orkar knappt se mig i spegeln. Blä!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hedemorakycklingar är vad jag har i kläckaren just nu faktiskt;) Bara ca 3 veckor kvar...
Kram från mammis