Sidor

söndag 8 juli 2012

Födelsedagsfirande, del 1

Tack min otroliga familj för att ni tog er tid att tillbringa nästan hela lördagen här hos oss! Våran älskade unge är värd det allra bästa och det har han i alla er, ni tillsammans gör mig rikast i världen!


Av moster Ingela, morbror Jimmy
och kusin Junie fick Amos en bil
som inte bara blev populär hos honom
själv utan också grannpojken :)


Titta mitt vrålåk!!


Detta år får han hjälp med paketöppningen,
men jag gissar på att han fixar det själv
när han fyller två!

Junie var första presentöppnerska!

Wow, titta vad jag fick!

Gullig rumpa! <3

Han lärde sig otroligt snabbt hur
man tog sig fram med hjälp av bilen
(om än lite ostadigt :)

Goa Idalisa och mommen!

Min mormor och min syster ... 

Det fotas åt alla håll och kanter
när vi träffs! :)

Ta emot!





Idalisa och Amos (9 månader och 1 år)





Det är äckligt att gå barfota i gräset
men vad gör man inte för att komma
fram till mamma!


Imorgon kommer Kärmor och hennes moster Ingrid, senare i veckan min svåger och hans familj... Så firandet bara fortsätter! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, Berit sa att hon följde era bloggar med spänning och njöt av bilderna. När man ser de här förstår man ju varför.
Sköt om och fortsätt fota, Varma Kramar Offan!

Ingela, Zeb, Indy sa...

Det ser ut som ett riktigt bra och mysigt firande! =)