Sidor

fredag 22 juni 2012

Vänner, vin & värme!

Perfekt sommardag idag enligt min smak! Först tränade jag och hundarna med Evelyn & Jackson i en park inne i stan och sedan var det full rulle ute på gården med gräsklippning, häcktrimning och pyssel. Middag intog vi i Granloholm hos Gab, Lars och Simone! Så mysigt att det snörper i bröstet! :*




Jag tror inte man kan ha bättre barnvakter! :)
När jag sprang in för kameran var Oban
naturligtvis tvungen att hänga på, han är ju
mig alltid hack i häl, men strax innan låg han också
bredvid Amos och lät sig bli bankad på med
diverse trädgårdsredskap :)

Amos och Simone!




Namnam!


Dästa ...

Gabriella hade gjort världens smarrigaste
sommartårta och vi åt upp ALLT!!!! :D

Amos vägrade såklart somna så han fick spexa
lite medan vi drack kaffe och glodde på TV ...


Imorgon åker vi faktiskt till Härnösand för midsommarfirande! Men vi tar med oss Junie, Ingela & Rock tillbaka till Maland och tillbringar kvällen med dem och familjen Nilsson/Backlund. Det blir en lugn midsommar med grillning, godis och kanske en film. Skönt! :)

Inga kommentarer: