Sidor

söndag 24 juni 2012

Midsommardagen 2012

Vi började dagen på bästa sätt: ett träningspass på Timrå Brukshundklubb i värmen :)
Helt otroligt att det faktiskt finns bilder på MIG den här helgen, men det är faktiskt Niklas som tagit nästan allihopa och jag har hört att han gillar mig litegranna... ;) Jag uppskattar verkligen foton på mig och hundarna när vi tränar, det är ändå en så stor del i mitt liv så det är ju kul att det finns "dokumenterat" till senare i livet, haha. Och så foton med barnen såklart. 
Ännu en gång har det slagit mig hur rik jag är! Jag och min lilla familj har så många älskade människor omkring oss, både familj och vänner och att få vara tillsammans med dem gör så himla gott! 


En nytänd Malin som gått på riktigt bra
kurs och fått massor av inspiration!


Lillasyster och Rock blir drillade :)


Och de är så duktiga!
Kolla bara hur han söker kontakt med henne :)


Amos, Niklas och Junie var med också! <3


Obelibob glänste i dagens pass!

Våra föräldrar firade ju pärlbröllop denna dag! Så alla syskonen med familjer var på Neavita och åt; förrätt, varmrätt och efterrätt! Skagentoast, älgkalvfilé och marsipantårta :)
Mamma och pappa fick en fotobok av oss med barnbarnen i centrum, men den var en sådan besvikelse! Jag hade förväntat mig en bok med pärmar och lite lyx men fick ett litet häfte! Dåligt jobb Angelika!! Naturligtvis blev de blötögda och kraxiga ändå och kort på våra fina ungar är ju alltid uppskattat, men det hade varit roligt om den hade varit lite... ja, lyxigare. 



Promenad ner till sjön innan middagen!





Oban ivägen som vanligt :)





Busiga Karin!


Älskade ungar som gör livet
värt att leva!

Ikväll är Niklas hos en polare och äter gott. Amos och jag plockat på här hemma och tagit ett lååångt bad! Så han somnade utan problem strax efter åtta. Härligt, jag får egentid att vräka i mig ost och kex, blogga, se på Michael Jackson "This Is It" på TV:n och spåna på freestyleprogram! :D




Snäääääälla mamma får jag peta på datorn...?


Uuuuuuuuuuh jag vill!!!


Lilleman fyller snart ett och har en önskelista!


* Fina barntavlor att hänga i rummet
* Färglada lådor/kartonger att förvara grejor i
* Ett barnsligt fint nattduksbord
* Sänglampa
* Kläder i storlekarna 80 och uppåt, gärna kortärmad och kortbyxat 
* Läragåvagn (?)
* Leksaker - faktiskt ...

Inga kommentarer: