Sidor

fredag 18 maj 2012

Vi är i Enköping!

När Niklas åkte för storövning med Sjöräddningen imorse så åkte jag, Amos och hundarna neröver för att husera hos kärmor fem dagar. Resan gick över förväntan och jag var till och med framme mycket tidigare än jag beräknat, skönt. Men man inser hur bra man har det som är två om barnet, nu blev det plötsligt väldigt krångligt allting :) Det är inte lätt att hålla en tiokilosbebis och fullastad matbricka samtidigt!
Vi har ätit god mat och jag har både fått slumrat på soffan och promenerat en sväng med Fina. Imorgon får Amos vara med farmor medan jag och hundarna drar till Sigtuna och tävlar.

Här i Enköping blommar det, doftar nyklippt gräs och blåser varma vindar!







2 kommentarer:

Linnea sa...

Lycka till på tävlignen! Hoppas allt går bra, jag håller tummarna!!

Anonym sa...

Jag säger som Anders sa "det ä mytje energi ti'n danna" du gjorde resan mycket bra och du är väl förtjänt av några dars miljöombyte. Tack för dina orienterande samtal, de är guld värd för oroliga föräldrar.
Ha det nu gott och lycka till!
Kram även till Kärmor och Amos!
Offan & Mommen!