Sidor

söndag 6 maj 2012

Veckan som gått!

Usch vad tråkigt det är att vara ifrån min lille spjuver hela dagarna! Men han och pappan verkar ha det väldigt fint tillsammans och jag unnar Niklas det verkligen :) Vi är inte direkt stormrika och kommer få leva väldigt knapert det här halvåret men den här tiden kommer ju aldrig tillbaka och vad är pengar i jämförelse med att få umgås med sitt barn? :)
Jag tycker det är hyfsat kul att jobba, men har "tyvärr" blivit uppsagd på grund av arbetsbrist och får nu endast jobba halvtid... Jag letar alltså efter ljus och lykta efter en ny tjänst och hoppas på det bästa som alltid! En spark i baken? Jag är inte så kräsen - arbetsuppgifterna spelar mindre roll - det är arbetstiderna som är det viktiga i min värld. 

Svärmor har varit här en vecka och förgyllt vår tillvaro, jag saknar ihjäl mig efter henne redan :) Tur att vi träffs snart då jag och Amos och hundarna åker ner då Niklas har storövningar i fyra dagar. 

I helgen missade jag Idalisas dop tyvärr, men jag fick ompyssling och god mat hos mamsen och pappsen på kvällen efter jobbet, mmm! 

Imorgon är det andra tillfället på min trixkurs, det ska bli så roligt! De är så duktiga mina kursare :) Men först ska jag försöka träna mina egna hundar llitegrann. Jag och Tia ska ju tävla apellen på söndag, mohahahaha! Jag har lagt högst fem spår till henne allt som allt och hon är ingen stjärna på det direkt, men det är betalt och klart och ska bli kul ändå :)


Morfar han skojas som vanligt!

Att stoppa tutten i muggen är jätteroligt och klurigt!

1 kommentar:

Kärmor sa...

Min älskade kärdotter, jag saknar ihjäl mig också efter er, det började redan efter 5 minuter i bussen hem kan jag säga! Kramkram