Sidor

lördag 26 maj 2012

Idag var det...


... helt dött på jobbet, trots lönen igår. Men jag förstår ju - detta är ju första somriga helgen så det är klart folk hellre är ute och kanske pysslar på i hem och trädgård. Här står det fortfarande still, "projektledaren" har ju som sagt jobbhelg :) Men nästa helg så ska terrassen rengöras och allt rat i garaget ska på tippen! 

Vi åkte på Ica MAXI och storhandlade efter jobbet, ganska så skönt att ha affären lite för sig själv och slippa trängas med alla andra. Efter sedvanlig helgtacos tog jag ut hundarna för lite hjärngympa på gräsmattan. Jag har konstant dåligt samvete för att de just nu alltid hamnar sist på priolistan! Jag önskar innerligt att det ordnar sig med jobb snarast så ALLA i in familj får det bra. 

Jag skrattar så när jag ser den här bilden; han ser
ut att vara femton år! Bakbenet ser helt förvridet ut, det högra
frambenet pekar utåt - hela hans hållning är bara fel!! :)





Imorgon är det morsdag! Min första! Undrar om man får någon prissent? *fniss* Jag jobbar naturligtvis, vad annars? Men jag ska komma ihåg att ringa min älskade mamma och tacka och gratta henne och naturligtvis även min svärmor <3
Nu ska jag försöka dricka upp mitt jätteglas med rödvin ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Simma bara lugnt, det är nyttigt att även kunna ta dagen som den kommer fastän rutinerna är brutna. PÅ något vis löser det sig alltid.
Ha en bra dag och sköt om!
Offan1