Sidor

torsdag 5 april 2012

Nu är det snart helg - igen!

Idag jobbar Niklas kortdag så helgen kommer alltså börja en och en halv dag tidigare än vanligt! Och dessutom kommer den vara en dag längre med! 
Jag hade tänkt att jag och Amos och hundarna skulle åka ut till Matfors och träna med Jenny och Anna-Lena, men då Amos har haft hög feber och skrällande hosta inatt så kändes det liksom inte rätt och tvinga honom ligga i blåsten i vagnen. Istället körde vi igång en värmande brasa i kaminen och leker med alla leksaker i korgen :)

Jag ska försöka ge mig ut på en tur med cykeln sen så hundarna får lite motion. Och så ska man väl påskhandla med resten av Sundsvalls befolkning...

Igår tillbringade vi halva kvällen hos vackra Gab och hennes familj och försökte föreviga den lilla familjen på kort, vilket är lättare sagt än gjort då man inte har den mest avancerade fotoutrustningen och helst inte vill använda blixt. Men lilla Simone var idel leenden och är en naturbegåvning framför kameran! :)
Sedan fick jag och hundarna en långpromenad med Linnea och hennes flock, trots den sena timmen, det gjorde otroligt gott för min själ.

Nu somnade precis gossen så det är bara att ta tag i dagens måsten!



1 kommentar:

Anonym sa...

Int behöve man ha värst kamera för å fo bra korta tå tûckeran falk, hä görsä no mäst sjålv.
Giss håcken ja ä då!
Kramar!