Sidor

måndag 2 april 2012

Med Amos, Oban, Tia & Yasirah åkte jag till SBK idag och tränade. Linnea och hennes tjejer mötte upp oss och vi fick ett par härliga timmar tillsammans i en värmande sol (men isiga vindar). Träningspasset skapade mest irritation för min del men vi fick ett bra avslut med rolig budföring. Yasirah den lilla fuskkelpien hon gick igång ordentligt i bilburen, springa är livet! :)

Amos somnade i bilen men tio minuter efter jag lyft över honom till vagnen vaknade han och var allt annat än nöjd! Jag måste helt enkelt vänja honom vid att han finna sig i att inte bli underhållen utan får sitta i vagnen och kolla, om han inte vill sova då vill säga. Eftersom jag efter ett tag tappar tålamodet och blir stressad så gav vi upp och gick en promenad - och då somnade han naturligtvis :)


Hoppsan, det råkade ramla ner en bukett tulpaner
i kundvagnen igår :)


Nikki satsar järnet mot elitrutan!





Bråkiga lilla onge <3

1 kommentar:

Anonym sa...

Offan sa: om du tycker Amos är "bråkiga onge" kan jag påminna dig om när en viss dam var liten och b.l.a. hade svårt att varva ner och sova. Detta tycks dock ha blivit bättre med åren, och hon kan numer somna när och var som helst. Så bida din tid.
Ha en bra dag och ta den till vara!