Sidor

onsdag 4 april 2012

Hemmadag!

Idag har vi inte haft någon bil så det har varit hemmadag för hela slanten! Jag försöker få ordning på övervåningen och Amos och Oban har "hjälpt till" så mycket de kunnat - dvs dra ner saker över sig eller rulla in i vassa hörn (eller farligt nära trappen) respektive andas äcklig andedräkt NÄRANÄRA så fort jag satt mig på huk och varit mig i hälarna nonstop.
Som tur var kom moster Kristin & kusin Idalisa på besök så vi fick kaffe med dopp! Amos fick även en jättefin mössa med texten "having a bad hairday" och som hon sa; är det någon som ska ha en sådan mössa är det ju han! :)


Idalisa chillar litegrann i "lekhagen" ...


Snygga mössan!


En av de små dvärgarna,
bara sex stycken kvar att
tillverka då som syrran sa :)

Liten Yasirah börjar bli stor och
börjar likna en saluki nu ...

Al-Qaida på språng! Idag har hon varit sjövild.
Tur hon är söt ;)


Majskrokar e´gott!

Ikväll har det varit fjärde kurstillfället på Matfors BHK på min, Jenny och Thereses grundtvåa. Vi har en hel hög med superroliga och engagerade ekipage, alla med olika kunskaper och totalt olika hundar! :)
Efteråt tränade vi våra egna hundar och båda skräpen gjorde bra ifrån sig på sina egna sätt.
Imorgon ska jag försöka möta upp Linnea och kanske Malin för träning, men jag vill ha med mig Pixie också - får se... Jag har ju packat in fem hundar i bilen förut + vagn så det ska väl gå!
På kvällen ska vi till familjen Johansson/Nordin för fotosession och middagsmys!

1 kommentar:

Anonym sa...

Offan sa: Men vem är det som kan vara näst intill dvärg i hans släkt? Men nog va han söt alltid! Ser fram mot påsken och att åter få hålla i honom.
Jag och Karin hade en heldag tillsammans, ett minne att förvara i minnenas bank. Hon charmade både Anders och två Jehovas vittnen som kom hit med sin öppenhet och släng kyssar.
Ha det gott och sköt om!
Kramar Mormor och Morfar!