Sidor

måndag 30 april 2012

Happy Valborg to ya'all!

Valborg 2012 med sovmorgon, svärmorsbesök, familjemys och premiärgrillning!

Kärmor och sonen har gett upp efter en intensiv men härlig dag medan jag och Niklas slösurfar lite. Vi har haft tjocka släkten här på middag och var sedan en liten kvällspromenad runt kvarteret och glodde misstänksamt på alla ungdomar som drällde omkring...
Imorgon ska vi äta lyxfrukost och umgås med familjen Backlund/Nilsson, på kvällen har jag kurs. Det bästa av allt är att Niklas har gått på pappaledighet! Lyllo han!


Oban - världens kramgoaste & tålmodigaste barnvakt!


Min fina familj på köksgolvet!
Jag grämer mig så över att kameran inte ville samarbeta (grrrr!),
för kolla Amos lilla arm om Obans rygg och samtalet mellan
Oban och hussen!


Helt avslappnad och inte alls tillgjort!

Grillat (det fanns ingen färsk majs än tyvärr :( och
jordgubbstårta till efterrätt är inte helt fel!


Amos spexade naturligtvis och hade liiite
svårt att somna, så uppe i varv var han!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som alltid mycket talande bilder. Kärmor är jag säker på vill se hur långt våren är på väg i ångermanland.
För att inte tala om hur Amos längtar efter Morfar och Mormor.
Gå in på jannevagman.nu och titta på björnspår i Viksjö.
Mor jobbar i dag men i morgon kommer vi.
Ha det gott och sköt om, varma kramar Offan och Mommen!

Linnea sa...

Åh vad mysigt! Jag kan knappt bärga mig tills vi får komma in i vårt lilla hus! Hälsa Niklas och krama om en underbara ongen och pussa på hundarna från mig! Saknar er sååå!!