Sidor

fredag 20 april 2012

Fredag igen! En ynka fredag kvar av min mammaledighet - EN! Uuuuuhuuu. Men i fortsättningen får ju jag komma hem till ett dukat bord med god fredagsmat, ett glas rött och lite snacks. Eller hur älskling? ;)
Idag har vi varit i Birsta med mormor och morfar igen och jag har äntligen köpt en skottkärra! Så snälla, snälla vädergudarna, jag skulle hemskt gärna vilja påta i trädgården i helgen...?? Pleeeeeeaaaassseee?

Ikväll är Niklas på galej så jag ska äta chips och choklad och dricka påskmust och försöka göra klart alla hundarnas freestyleprogram. Jag har gjort ett ordentligt ryck och skrivit upp all rekvisita jag behöver till alla tre programmen, alla i tre olika klasser. Det som är kvar är att försöka knyta ihop dem och sedan såklart testa dem på hundarna - det är ju då man märker vad som fungerar och inte :)

Men först ska sonen i säng!
 
Åååh, det är ju så spännande när hundarna äter -
men man får ju inte röra :(


Yasirah börjar bli så stor, nästa vecka
är sista veckan hos oss :(

Lilleman har åkt på en liten förkylning igen - det är bra, bygg på immunförsvaret bara! ;) Själv dras jag med något som i folkmun kallas lingonveckan/indianer i vassen m.m. och jag tycker det är minst lika besvärligt som att vara snorig, snäppet värre faktiskt, särskilt när man fått vara fri det i ett och ett halvt år. 


Aaaaaaa ...  tjoooooooo!!

4 kommentarer:

Kristin sa...

Ja, jag säger som Carina B: Det där jävla kladde' kunde man ju va utan! :)

Anonym sa...

Lillemans förkylning är nog inte så liten av nysningen att döma. Jag säger bara att njut av kvarvarande dagar, dom kommer aldrig åter men de kommer nya som bara blir mer och mer spännande, till han fyller 18.år och då är man bara orolig.
Sköt om och ha det gott!
Offan!

Vitspets sa...

Åhh så fina bilder ...
Kram karina

Anna sa...

Hahaha! Vilken kul nysserie!

Själv väntar jag på att rödskjortorna ska inta position under veckan

// Anna