Sidor

fredag 2 mars 2012

Var är fredagsfeelingen?

Usch vad tråkigt det blev när svärmor bytte familj att hälsa på över helgen. Nu är det bara jag, Amos och hundarna här hemma - Niklas är på avtackning för en arbetskamrat. Jag har roat mig med att skriva träningsplaner för hundarna, anmält oss till tävlingar, planerat inför ett litet fotojobb på tisdag och så ätit en semla :) Nu väntar vi på Linnea & flocken så vi kan dricka lite kaffe och ge henne skavsår i öronen. Jag har nog något virus på G så jag känner mig inte helt på topp, hoppas den här jobbhelgen går snabbt!






Dyra pedagogiska leksaker är verkligen att kasta pengar i sjön,
ett halvtuggat hundben och kompostgaller räcker mycket längre!






Undrar vem som plockade ihop Amos leksaker senast??


Trevlig helg på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Svårt säga vem som njuter bäst, båda ser verkligt nöjda ut. Får man dessutom mat ja, då kan man ju inte vara annat än belåten.
Ha det så gott alla i klanen!
Kram Offan!

Anonym sa...

Oj, oj Amos-längtan igen! Igår var Junie med föräldrar hos oss på middag, och ikväll ska nog Karin sova över tills imorgon, så kanske Amos kan komma på måndag då kanske?
Ge en kram från mommen, till allihop förresten!!