Sidor

torsdag 15 mars 2012

Tjohoo, imorgon är det fredag!

Jag hörde det ryktas om att planen på Sundsvalls Brukshundklubb är isfri så jag får ha mig iväg dit imorgon mitt på dagen för lite träning, det är ju på tok för längesedan sist! Men först ska jag & Amos vara på Drakborgen och fota alla fina kalasrum. Sen på kvällen kommer Niklas mormor på middag, tokmysigt! Frågan är vad jag ska bjuda på... Irish Coffee har vi bestämt, men det kanske behövs något innan också eller vad tror ni? :D

Idag fick vi en stund i solen! I bara leggings och jacka och en skitig toppluva lullade jag omkring på gården och plockade medan Amos snusade förnöjt i vagnen och hundarna röjde järnet! Men det är är en isbana, usch och fy! Jag vurpade imorse och slog knät ordentligt så jag har fått en liten blåning och så fort jag suttit still stelnar det till rejält. Akuten har säkert varit välbesökt idag av folk som slagit sig fördärvad :( 



Vår vackra lakritsvarg!
Hårlös (allt ligger i drivor
inomhus tror jag)
och storörad men grann ändå!



Lilla Yasirah har skött sig exemplariskt idag!

Lite läbbigt i början då de andra hundarna röjde ...

Det finns mycket som är spännande
när man är liten!

Jag kan inte låta bli att längta lite tills hon blir
vuxen och jag får fota henne i rörelse!

Tuvaluva, alltid så go och glad! <3




Bäst att lägga in en bild på Amos också, annars kommer det nog högljudda klagomål från mina föräldrar kan tänka... ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

jäkla vad söt valpen är !!! och alla andra på korten oxå =)
/meit