Sidor

onsdag 28 mars 2012

Sjukstuga på Malandsvägen ...

Vi har ju klarat oss undan länge, men nu är den här: Den första förkylningen, med feber i omgångar, slöhet och snor i mängder! Stackars lilleman, man önskar ju att man kunde ha det jobbigt åt dem. I förrgår natt sov vi inte några längre stunder men den här natten har det bara blivit några tråkiga uppvak på grund av nästäppa. Det var skönt att vi var lediga från Yasirah och Tuva så vi kunde ligga kvar ända till halv nio! :) 




Amos & Elsa på Drakborgen i måndags!




Är man trött så är man ...










Amos har det gått innanför regnskyddet som även
håller den förbaskade blåsten ute!


Sjuklingen har mestadels hängt i sin gåstol
och diggat musik ...






Nej, kanske dags att ta tag i dagens göra. I helgen åker vi ner till Västerås för att fira Freja och umgås med den delen av familjen. Tills dess vill man ju ha tvättat och packat och städat. På torsdag hade jag planerat ett klädparty (Storasyster&Lillebror Design) men nu när grabben är dålig vill jag inte slänga ut honom och Niklas ur huset så jag sköt fram det, men då behöver jag alltså inte baka den här veckan iallafall... Jag får lägga den tiden på hundträning istället :)

2 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Stackars sjuklingen!

Jessica sa...

Har du öppnat hunddagis på Malandsvägen också?! :) Jag vet vem jag ringer i sommar när jag behöver valpvakt eller Surcellen-Ellenvakt ;)