Sidor

måndag 26 mars 2012

Min dator har gett upp, därför den dåliga uppdateringen. Niklas dator är pytteliten både i skärm och tangentbord och inte alls särskilt rolig att sitta framför... Jag hoppas vi lyckas skrapa ihop en slant så jag kan köpa en ny ganska snart! 


Ge mig!


Jag och min fina morfar!


Alltid är det någon av barnbarnen
i knät på morfarn!


Lilla Idalisa som sitter så stadigt!


Runt om i "blogg-Sverige" inhandlas det ju
ju alltid en sedvanlig "fredagsbukett" och hade
jag råd (för det är baske mig inte billigt med blommor!)
skulle jag också göra det för det är helt underbart!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Offan säger:
Ja, se där ännu en modernitet som havererar. Min uppfattning om datorer är tveklöst RÄTT, de är långt ifrån färdigutvecklade. Omständliga till tusen att utföra vissa tjänster, ej kompatibla program, svårfattliga och svårhanterliga program för att inte säga omöjliga program i vissa stycken. Vilket datorhaveri i ordningen är det vi har bara inom våra familjer?
Ändå ha det gott och sköt om, extra kram till lille Amos!

Anonym sa...

Fredagsbukett?! Aldrig hört talas om-trams tycker moster M/ kram på er