Sidor

torsdag 1 mars 2012

Härliga dagar!

Kärmor har anlänt till norrland och jag utnyttjar henne utan skrupler! :) Hon tar hand om Amos och lagar mat och fixar och donar och vi blir som vanligt bortskämd långt upp över öronen. Idag var det andra dagen på raken jag kunde ge mig ut i skogen under två timmar mitt på dagen, så otroligt härligt och bra för både min och hundarnas lekamen! 


Oban, Nikki, Tia & Lillybill ...


Matten & Psycho-Lilly ...


Alla smyger på stackars Nikki ...





Världens vackraste lilla skapelse växer så det knakar. Nu har han kommit på att de tjocka trumpinnarna under honom faktiskt går att använda till att stå upprätt och då står han så stadigt som om han inte gjort annat. Snart ska vi på åttamånaderskontroll, tänk vad tiden går! I maj börjar jag jobba igen (vad ska jag bli när jag blir stor?) och Niklas tar över. Jag unnar honom att vara hemma med Amos, jag har aldrig varit med om någonting så fantastiskt som att få umgås med sitt barn dagarna igenom! Men samtidigt så känns det sorgligt att den här tiden är över, det gick ju så hiskeligt fort?!



I eftermiddags var vi bjuden på våfflor hos Niklas mormor och den här gången var även hans moster Karin och två av barnen med, så halva familjen på den sidan var samlad, härligt! Tyvärr avvek jag och Niklas lite tidigare då Helene lovat vara barnvakt och vi gick på date med Linnéa & Jonas på Saffran och tryckte Tapas så det stod ut genom öronen på oss! :) Sedan hyrde vi en film och hängde hos dem ett tag med varsin godisskål, vuxet va? Haha!


Med farmor kan man busa och
med gammelmormor kan man mysa ...

Det är så kul att han nu kan sitta med vid bordet! 





Imorgon ska jag försöka ta itu med skodan som förhoppningsvis ska få ett nytt hem inom kort och fylla ett litet hål i våra plånböcker :) 

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga bilder igen gumman! Bra mix med hundar, folk och lille Amos.
Helsvarta hundar är svår fotograferade, svårt att få någon riktigt bra skärpa, kan också bero på åskådarens syn skärpa kanske.
Sköt om och varma kramar på er alla, så och till Kärmor!