Sidor

måndag 5 mars 2012

Glada barn & trötta mammor!

Idag var det min och Amos tur att bjuda på fika då mammagruppen samlades. Idag var Gab & Simone upptagna så det blev Sandra & Elsa, Hanna & Elvira och Therese & Milos som kom. Jättemysigt som vanligt och det var så kul att se att Amos blev själaglad och på ett alldeles strålande humör! Gullungar! 


Solstrålen Elvira (5 månader)!

Och Milo är inte sämre han att dra på smilbanden!
Milo är fyra dagar yngre än Amos så vi låg på BB tillsammans :)

Amos visar Milo hur mackapären funkar...


Elsa (6 månader) hade inte tid att leka med leksaker,
hon var tvungen att kräla omkring och
lyfta på mattor för att kolla så jag städat
ordentligt :)

Och så den sötaste av dem alla!
(OK, jag är väl lite partisk :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Herre min Je, så söt dom ändå är och att dom alltid tycks ha ett leende i beredskap när du tar dina bilder. Bilden där Amos instruerar mackapären ser ut att vara tagen ur någon instruktionsbok. Jag kan inte minnas jag hade någon elev som såg så intresserad ut under min tid som instruktör. Länge leve de små barnen!!
Varma kramar från den ständige Offan!