Sidor

torsdag 9 februari 2012

Jag hjärta tulpaner!

Jag fick en bukett tulpaner av Elin när hon var här för några veckor sedan och jag blev glatt överraskad då jag insåg att de doftade ljuvligt! Så nu är min nya favvoblomma just tuplaner ;) Lycklig blev jag då naturligtvis när jag fick en tulpan av Matfors BHK för mitt engagemang i freestylen och två till för mina och hundarnas poäng i Klasshunden 2011. Och så kommer Niklas hem med en hel bukett idag! Jag höll på att börja gråtskratta av överraskelse! Det visade sig dock att det var från Louise (Niklas mormor) :)




Nu har Nikki anlänt och gjort sig hemmastadd. Det går förvånansvärt bra! :) Man är ju alltid beredd på att hunden iallafall den första natten inte riktigt kommer till ro, men hon ligger och snarkar i biabädden som om hon alltid gör det när hon kommer hit. Eftersom jag skjutsade hem Niklas mormor efter middagen till Bosvedjan passade jag på att gå en sväng runt Fågelsången med hundarna. Kallt om nosen var det (och svart som natten) men bara man fick upp värmen var det jätteskönt! När jag kom ut på ett stort hygge slog jag av pannlampan och beundrade kvällshimlens tusentals stjärnor och den gigantiska klotrunda månen. Magiskt!  

Inga kommentarer: