Sidor

fredag 24 februari 2012

Jag blir så TRÖTT!

Precis när jag packat upp sex ICA-kassar proppfulla med mat, klätt av Amos och mig själv alla ytterkläder och börjat ställa iordning för att göra middag inser jag att jag måste glömt godispåsen i kassan! Ve och fasa och förbannelse!
Om man tar med kvittot borde man ju få plocka hem den senare eller hur? Jag måste ner igen när pojken vaknat för att köpa hundmat. Malin tipsade förresten om att de hade extrapriser på mat på Djurmagazinet! Tre hundringar billigare på det hon köpte, inte dåligt. Jag kommer nog i framtiden hålla mig till Djurmagazinet, de har bäst priser och ofta roliga erbjudanden för medlemmar och man får ordentliga rabatter om man handlar mycket, inte bara ett litet presentkort på en femtiolapp som på snål-Arken. På tal om femtiolapp finurlar jag på om jag törs åka ner på H&M (och trängas med alla andra?) och använda ett presentkort på någon slags onepiece till Amos? En hemmamysdress liksom. Jag kommer kanske inte alls bli irriterad på alla andra, det är ju FREDAG! Imorgon är det helg och en massa festligheter! Sedan kommer veckan och då kommer älskade svärmor/kärmor upp en hel vecka!


Världens gulligaste tröttfis efter en timme på ICA Maxi!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh herregud, vad man kan längtas efter gullungen! Så trött och så söt, efter shoppingrundan på ICA!! Själv är jag ledig idag, och i helgen också förresten. Har skottat av glasburen därute (växthuset), två takrutor har gått sönder av all tung snö. Sen e.m med papper och protokoll vid datorn. blä. Nej, inte så hemskt, faktiskt lite, lite roligt också.
Kram från mammis, som väntat på uppdatering i flera dagar! Känn ingen press bara:)

Anonym sa...

Det går en varm våg genom kroppen när jag ser den lille så trött, å vad jag önskar jag var där och kunde ta honom i famn. Jag känner mig också så där trött i bland. Ge honom en varm go kram från favoritoffan!

Evelyn sa...

Glöm inte oss på Djurkompaniet! ;) Vi har åtminståne förmånligaste fodderrabatten - 6:e säcken gratis! :) Och våra stämpelkort ger 100 kr rabatt och du får stämpel redan vid 100 kr :)
Djurmagazinet har dock roligast kampanjeblad, det håller jag med om! Men du får alltid samma pris hos oss när de har kampanj, så länge vi har samma varor hemma! Ett litet tips bara ;)