Sidor

måndag 2 januari 2012

År tvåtusenelva har passerat!

Det verkar som om många har varit lite besviken på 2011, själv tycker jag att det har varit ett fantastiskt år! Jag kan inte tänka mig något häftigare än att få ett barn! Och jag som tyckte att barn var väl söta på håll och när dom inte snorade (så tycker jag i och för sig fortfarande om alla barn utom "mina")... 

Då Linnéa & Jonas inte var tillräckligt kry för att fira nyår med oss åkte vi ut till mamma och pappa istället! Vi fick en jättehärlig helg både tillsammans med dem, mina morföräldrar och min syster och hennes familj. Vi åt praktiskt taget hela tiden på nyårsafton, från det att vi anlände till det att vi gick och la oss :)
För er som gillar goda saker så kommer här menyn: Sweetchilimarinerade räkor som grillats i ugnen till förrätt, lax med ingefäratäcke och chevrégratinerade rotfrukter till varmrätt och hemgjord vaniljglass och hemgjord chokladmousse på jordgubbsspegel till dessert! MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM vad gott det var!




Idag hyrde jag inomhuslokalen hos Tina alldeles själv för mig och hundarna :) Lyxigt va? Eftersom Niklas tagit ledigt idag passade jag på att ha en effektiv träning utan att bli minsta lilla störd av lilleman. Så skönt att få koncentrera sig! 
Själva träningen gick bra fast jag glömde fuskpappret hemma med Tias program, jag hade tänkt både torrgå det och prova alltihopa till musik. Nåja, jag hade att träna på ändå och jag skriver om det på deras egen sida.


Nyårslöften då? Som alla andra har avgett. Ja, som alla andra vill jag också äta sundare och röra på mig mer... 


En rymling!
Kan man inte ta sig fram genom att
krypa får man väl rulla då... :)



Jag ser fram emot 2012 och har några önskningar jag hoppas på :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

åh sötnöten.
M

Anonym sa...

Tack för att ni kom och förgyllde vår nyårshelg. Efter det ni lämnat oss tror jag inte jag gjort annat än skottat tung snö. Vi körde en FV.runda på o plogade vägar och fick också vända i oförrättat ärende på det ena stället. det andra som vi trodde skulle vara sämre visade sig vara mycket bra i stället. Sedan har bilen fått vila. Vilket den tyckte mycket bra om, så bra att den inte ville starta nu då Mor skulle fara för jobb em.
Leif var dock här ock drog den 4.m och då gick den ändå igång. Den gamle trogne arbetshästen.
Ha en bra och god fortsättning och sköt om er!
Kvadruttelgubben!