Sidor

onsdag 21 december 2011

Vilken sjusovare till son jag har! Nu passar det liksom, men elva halv tolv på natten då mamma och pappa vill somna då ska det skrikas varannan timme. En kväll sa jag till Niklas att nu ska jag minsann räkna alla gånger han väcker mig med ett skrik och så ska jag göra samma sak mot honom någon morgon då han blitt tonåring. Jag ska bara öppna dörren och gråtskrika och så fort han yrvaket ramlat ur sängen och står upp ska jag gå ut, och så ska jag upprepa det minst fem gånger (längre än så orkade jag inte räkna den natten...) :) 

Idag ska vi sammanstråla med min syster Kristin och hennes flickor på Drakborgen, jag och Amos. Kristin ska få ha en leksak i vardera hand och dingla med framför de smås ansikten, tillbakalutad och avslappnad (på Drakborgen? Yeah right...) och jag ska flåsa efter det lilla jehut Karin! En bra deal, jag behöver gymma bort lite och vad kan vara bättre än att krypa, klättra och hänga? :)












Sen i eftermiddag åker vi mot Matforsklubben och ordnar med lite papper och tränar en sväng om inte planen har isat igen. Niklas ska på After work så jag tänkte bjuda in mig i Linnea och Therese's lilla stuga efteråt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken sjusovare till son du har, jo dom blir ju som dom dom är med!
Fartfyllda och levande bilder.
Tur att det är några som tycker om snön.
Lev väl och ses på JULAFTON!
Varma kramar Kvadruttelmorfar!