Sidor

onsdag 21 december 2011

DRAKBORGEN

Det är verkligen jättetrevligt att hänga på Drakborgen tidigt på en vardag, bara småbarn och bollkanonerna är avstängda så man slipper det oväsendet iallafall! När babylekis öppnar i januari igen kommer jag tvinga dit alla mina mammavänner, det kostar ju ingenting och man har stor yta att sitta på golvet och surra på! 

Nu ska jag träna lite med hundarna i vardagsrummet!

Spännande med alla dessa gångar!



Amos är inte den avslappnade typen som
kan somna varsomhelst så jag försökte
gömma honom i Idalisas vagn för att kanske
kunna sova åtminstone en timme... :)


Lilla Idalisa har börjat le nu
och hjärtat smälter! <3



Hänger du med gamling?


2 kommentarer:

Anonym sa...

Det fins ett ordspråk som säger: en bild säger mer än tusen ord det stämmer på dessa bilder. Om Karins min kan man säga att den säger ALLT!
Sköt om!
Kvadruttelmorfarn.

Linnea sa...

Vilka mysiga bilder!
God Jul!

Linnea, jonas och Sam