Sidor

söndag 6 november 2011

Vincent Jonas Bredin...

... så heter nu grabben som vi hade äran att få uppvakta idag vid hans dop!


Robert ser alldeles religiös ut! ;)




Jenny & Robert hade många hjälpredor
vid presentöppningen!

Han är definitivt älskad av många den där lille parveln och det var svårt att hålla ögat torrt då Jenny med grötig röst läste hälsningar från släkt och vänner. Jag hade gjort en tavla som jag i panik och ångestfyllt slog in imorse strax innan vi hade oss iväg. Tre dop och tre tavlor senare och jag ångrar mig alltid precis innan vi ska åka - fast de hittills har varit uppskattade! Det är iallafall ingen som fnyst åt dem där, sedan om de hamnar i tunnan vet ju inte jag :) "Faaaan, jag skulle köpt en body istället!" typ. Sen är det ju lite svårt att komma upp i samma nivå som den present vi fick av dom och Linnea ;)







De ser iallafall glada ut!


Resten av kvällen blev inte som jag tänkt mig. Det tar på krafterna att vara hemmafru och ha massor av aktiviteter på helgerna så jag slöade i soffan framför BBC's "Människans planet" och datorn. Precis då jag tänkte ge mig ut på en kvällstur med hundarna ringde de Niklas och informerade honom att han har jour denna vecka och inte nästa så det var bara att stanna inne och fortsätta glo på TV :)

1 kommentar:

Rudeborna sa...

Tack tack o tack! Tavlan ska upp på väggen såklart! Korten blev ju visst bra, gimme gimme! kramar <3