Sidor

lördag 5 november 2011

Knack, knack, vem där?





För bara några veckor sedan fick jag det visat för mig hur man kollar statistik på bloggen. Alltså hur man ser "vilka", hur många och vilken tid det varit aktivitet här. Förvånansvärt mycket tyckte jag, med tanke på att det är väääldigt få kommentarer. Å andra sidan har jag väl en fem, sex bloggar jag följer varje vecka som jag ALDRIG kommenterat på... Lite roligt är det iallafall att få veta att det blir besökt av andra än min familj (om det nu inte är så att de klickar "uppdatera" trettio gånger var...) och även om siffran är en återkommande besökande eller bara någon som råkade halka in är det fan skitkul :) 
Sökord för att hitta hit har bland annat varit "stuga", "bergatroll", "elvagga" (?!), "angelika genberg blogg", "tokigangel", "tokig ängel", "kelpie blogg", "aussie actions black oban", "kärleken kommer genom fönstret och knackar på din dörr"... :) Man förstår ju att alla inte var för att hitta hit direkt, haha!


Många bloggägare har någongång skrivit ett inlägg och bett om att få veta vilka hennes läsare är, men jag har aldrig känt att jag behövt det då det ändå mest varit för min och min familjs skull jag lagt ut bilder och skrivit en rad.

Men nu är jag skitnyfiken ju!

Vem är du som läser just nu? Och varför?
Kan du inte sätta en kråka? ;)

17 kommentarer:

Sigrid sa...

Jag läser, ibland, men tittar mest på bilderna. Än mer frenestiskt nu sen Amos kom till världen. Han gör sig riktigt bra på bild ;-)

Jessica sa...

Jag brukar kika in lite nu och da, kollar mest pa bilder och laser om hundtraningen! :)

Anonym sa...

Trogen läsare :) det vet du! / Tittutan

Malin W sa...

Trogen läsare här med, desto sämre kommenterare! :)

Christian A sa...

Sporadisk läsare men tycker det är kul att poppa in då och då for att kolla läget :)

Anonym sa...

Moster såklart , med visst kontrollbehov;-) En ledig dag kan jag titta in 2 !! ggr samma dag!

Famse sa...

Famsebamse kollar alltid, ofta när jaq ammar (som nu) o ibland känns det lite omständigt att skriva med en hand ( särskilt vänster hand )
PUSS O KRAM

Johanna sa...

Hej! Jag är en läsare som du inte känner eller är släkt med=) Hittade hit av en slump och fastnade lite, ja det var ganska så länge sen. Vi bor i samma stad, jag önskar att jag hade samma intresse för min hund som du har för dina.. Alltså med aktiviteter, har försökt mig på både det ena och andra. Men inte fastnat. Det blir mest bara tråkiga promisar förutom när jag ibland får för mig att gömma leksaker och godis i skogen. Stackars hund. Men inspirerande att läsa om dina och får därför lite extra motivation ibland, så tackar för det!
Sen upptäckte jag ju att vi skulle få barn samma sommar så då blev det ju lite spännande att läsa just därför också. Så tack för att jag får tjuvläsa =) men jag ska försöka säga hej lite oftare när jag kikar förbi...

Cissi sa...

Jag tittar oxå in lite då och då och läser vad du, din familj och hundarna pysslar med. Å bilderna är alltid så fina så det är en av anledningen till att jag besöker er.

Judit sa...

Tittar in med jämna mellanrum. Även om jag inte är i hundsvängen själv längre är mitt intresse för likasinnade bestående. Gillar dessutom blandningen av hund och vardagsliv som du har här på bloggen. Och alla underbara bilder, förstås!

2 Barnsmamman.. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Hannas flock sa...

Jag kollar in rätt ofta ;-)

Frida sa...

Halloj! Brukar ta en titt för att se om du skrivit något om hur vovvarnas träning och framgång är, å så för att beundra dina vackra bilder. Kram Frida

Frida sa...

Halloj! Brukar ta en titt för att se om du skrivit något om hur vovvarnas träning och framgång är, å så för att beundra dina vackra bilder. Kram Frida

Anonym sa...

Jag tittar in jämt och hela tiden. Jag är din kära lillasyster! ;)
Puss och Kram <3

Krutrut-Lisa sa...

Hand upp!

Anonym sa...

Kollar in så ofta jag kommer ihåg (vilket är lite si och så med ammningshjärnan) och gillar att veta vad som händer i ditt liv :)
Kram Challis