Sidor

måndag 14 november 2011

Dag full av Amos såklart!

Vilken mysdag vi har haft idag, min lille prins och jag. Busats, kramats och snackats! När han sov njöt jag av Greys Anatomy, Hem till gården och annat tjafs på TV:n. Tur att pappsen kom hem och tog över så jag kunde ta hundarna på en kolsvart promenad i Bosvedjeskogarna med Linnéa S, Queenie och Sam. Jag har tränat i köket i vanlig ordning men det var så skönt att ränna över rötter och diken och liksom "gå lös sig" litegrann. Både Oban och Tia älskar att träna, men inget går upp mot en skogspromenad!
Tänk att det ska vara så besvärligt att fixa det förbannade hjulet på vagnen, det har jäklats hela tiden! Jag är ju beroende av den, den är en av de absolut bästa ägodelar vi har! Annars blir jag ju sittandes inomhus hela dagarna och kommer jag bli deprimerad i ett trollslag. Jag ska se om pappa kan hjälpa mig imorgon, annars får jag helt enkelt åka till Polen och hämta ett nytt. Bitter? Jag? Nä aldrig.

Imorgon tar jag och Amos med oss rackorna + Queenie och åker till Viksjö. Amos ska vara med mormor några timmar medan jag, Ingela och Camilla bestiger Hippaberget, mysigt!

Just ja, jag måste ju flagga för:
FÖRELÄSNING FÖR EVA BODFÄLDT PÅ BERGSÅKERS FH, onsdag 16:e!  
Trehundra pix tror jag att det skulle kosta!
18:30



Idag provade vi sitta i barnstolen igen...
Det var kul i cirka fem minuter ...

Amos nybadad och okammad och
totalt fascinerad av TV:n naturligtvis...
Han gnuggar örat när han är trött
och det är så hjärtskärande gulligt!

Inga kommentarer: