Sidor

lördag 29 oktober 2011

Hejhå, hejhå, vi ut i skogen gå...

Fina Fina är ju på besök nästintill en hel vecka, lyllo mig och Amos som har så grant sällskap på våra dagliga promenader. Och en hel del hundigt blir det ju då också! Idag packade vi in oss och åkte ut till tallskogen i Timrå (som var helt skövlad såg vi när vi anlände :( ! ) tillsammans med Johan, Sigrid och deras tollare Ida. Promenad, uppletande och spår frossade vi i och det är svårt att säga vilka som tyckte det var roligast, vi eller hundarna! :)


Trååååååkig väntan ...


Ida och Johan ...


Gissa vem som var med som vanligt? ;)


Fina & Leia <3


Vackra Ida




Amos & Niklas slumrar i soffan, lite ur form båda två. Fina är på baluns och jag kommer väl sitta här ett tag och försöka få lite inspiration från EM i freestyle om jag kan hitta nåt på youtube. Vi har varit hos grannarna idag också, på det där fikat de bjöd in oss på för typ 1,5 år sedan :) Och så har min vackra faster varit här på snabbvisit och uppvaktat med fina presenter.


Imorgon ska jag försöka mig på EFIT som jag glömde idag :(

Inga kommentarer: