Sidor

söndag 30 oktober 2011

EFIT - Ett foto i timmen 2011-10-30

08:00
Bus och mys i sängen!

09:00
Amos och jag somnar om medan
Niklas gör sig klar för ännu en
SSRS-övning. 


10:00
NU är vi iallafall uppe och stökar på!
Amos gillar "Bumbon" vi fått låna av
grannarna :)


11:00
Äter fortfarande frukost ...


12:00
På tur med Johan "Dogwhisperer" Zetterström ;)


13:00
Vi har lagt spår och gjort uppletande samt
tryckt i oss lite fika.
Mysigt!


*Bonusbild*
Pops är ny i flocken och
hade inga problem att passa in.


14:00
Nu åker vi hemåt!

15:00
Hemma hos pojkarna mina igen!





Nu håller datorn verkligen på att få spunk och tar inte emot kortläsaren så jag kan inte lägga in mer bilder. MORR! Vi har iallafall ätit sushi, badat Amos, fikat kvällsfika och kollat på "Människans planet". Nu ska jag slänga mig i duschen och sedan se PanAm :)