Sidor

söndag 25 september 2011

Helg på landet ...

I helgen har vi varit på landet hos mamma och pappa tillsammans med syskonskaran, alla kusinerna & högen med hundar! På lördagen åt vi middag tillsammans med Kristin med familj för att fira hennes tjugofemårsdag ;) och på söndagen grillade vi korv ute på gården i gassande höstsol. Nu känner jag mig fulladdad med ny energi som alltid när man varit hemma över helgen. När jag gick upp till syrrans gård (det skiljer en å och en läggda mellan deras och mamma och pappas hus) med Amos i vagnen och hundarna upp och ner ur de leriga dikena slog det mig hur otroligt lyckligt lottad jag är! Tänk att man faktiskt får ha det så här jäkla bra!!


Jag & Karin <3


Paulinas suuuupergoda cupcakes
&
stora syster och lilla syster ;)




Hemodlad vacker morot
&
hemgjord vacker pojke!


Niklas, Amos, Junie, Oban, Tia och Rock på promenad
&
färgglatt berg på andra sidan sjön!






Ingen rädder för vargen här ...


Glada fina Rock! <3


Amos och morbror Jon chillar på soffan ...


Karin ger kusin "Amo" en puss!


Lördagens fantastiskt goda middag:
älgstek med rotsaker och så-jävla-go-sås!
Jag åt så det stod ut genom öronen!


Dessa fantastiskt vackra unghundar ... *harkel*



Utsikt från Neavita ...



Jimmy slaktar bilar ...


Imorgon börjar vi dagen med att städa hela övervåningen, del ett i "veckans projekt: städa hela huset - ordentligt". Och så åker vi till klubben för att träna lite inför tävlingen på torsdag, hoppas hoppas hoppas det blir sooool!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina bilder på fina människor (och hundar förståss)//Morbror

Anonym sa...

Bilden på Dig och Karin gick rakt in i Morfarshjärtat Alla bilder för övrigt mycket bra. Bilden med utsikt från Neavita blev lyckad då det var en så enastående vacker dag. Vi har den för ögonen varje gång vi går ur sängen eller ut ur vedboden, men ändå måste jag beundra årets skiftningar på bild.
Ha det gott och lev väl!
Längtar redan till nästa träff!
TrippelMorfarn!

Anonym sa...

Känner mig också fulltankad på energi när ni varit här allihop! En sån härlig helg med "la familia" neavita-klanen samlad runtomkring oss!
Igår blev det svampplockning med syster-yster, jättemycket, både trattisar och gula:)
Kram från mammis