Sidor

tisdag 6 september 2011

Hänt i veckan!

I helgen...

... firade vi mina älskade småsyskon som fyllde tjugotre (eh, tror jag?) och arton :) Och så efterskottsfirade vi min fina fästman som fyllt trettioett! Det var som väntat en jättemysig helg med massor av god mat och dryck.


Amos & moster myser ...


Surisen ...


Pappa & Amos chillar i
soffan i Viksjö ...


I måndags...


... tränade jag, Linnea & Jenny hund på Sundsvalls Brukshundklubb. Det gick faktiskt jättebra, men Tia kommer ändå flytta hem - redan ikväll - då jag verkligen vill TRÄNA nu och med en sådan förvirrade hormonbomb som Oban är det från dag till dag som det fungerar att gå utanför dörren överhuvudtaget. 



Emilia & Gismo ...


Tvåbarnsmorsa med simultanförmåga ;)


Jenny & GRISmo ... ;p


Idag...


... har jag & Amos varit hos Gabriella & Simone och myst!






Fina lilla Simone ...


Tack för en trevlig dag! <3


Hemma igen tog jag vagnen och hundarna och gav mig iväg upp i kyrkskogen där vi träffade några trevliga kvinnor och deras hundar och blev ståendes i nästan två timmar medan hundarna lekte!! :) Tuva var superduktig och jätteuppmärksam på mig trots att det var sådan störning, medan Oban retade gallfeber på mig. En sådan dag alltså.
En av hundarna kom från samma kennel som min syster Ingela köpt sin hund ifrån :)






Resten av kvällen är också full! 
Niklas instruerar och jag och Amos ska åka ner på Ica Maxi och fylla en kundvagn med mat, jag drar mig lite för det, men skåpen gapar tomma så det är bara att ta tjuren vid hornen och dra iväg. Ju fortare jag blir klar desto fortare kan jag sjunka ner i soffan! 

2 kommentarer:

Linnea sa...

Tack så jättemycket för lånet av Tia, det har varit jätteroligt :) Jag måste säga att man lär sig himla mycket på att träna med någon annans hund! Det har iaf varit ett nöje, så TACK! Det är bara säga till om du behöver hundvakt framöver :)

Anonym sa...

Fina bilder gumman. Jag har redan Amos som vinjettbild på ny telefonen men jag skall föröka ordna så att jag får den här leende bilden om det går. Fick ju inte träffa er då ni hade heldygns Neavita.
Söt om er och Kram från Morfarn!