Sidor

torsdag 25 augusti 2011

Tråkigt väder!

Usch vilket tråkigt väder! Jag hade bestämt att träffa Linnea & flocken på Timrå BHK för lydnad men att släpa omkring på Amos i vagnen i hällregn och sitta och amma i domarkuren kändes inte lockande :(
Niklas instruerar idag så jag kan inte smita iväg heller. Jag får helt enkelt träna med Oban i vardagsrummet och hoppas på att Linnea kommer på kaffe efteråt - ja, för hon den träningsnarkomanen åker nog ändå :)



Idag var vi uppe med tuppen och betade av todolistan, så skönt att ha kvällen ledig för hundträning och annat skoj. En gammal vän och hennes lilla flickebarn var förbi på fika och Amos ärade dem naturligtvis ett brett smajl innan han somnade och sov resten av tiden.





Igår var jag & lilleman i Viksjö några timmar som gick i rasande fart! Vi hälsade blandannat på "gammelmormor & morfar" och fick prissenter och gofika. 
Oban gick an som en idiot hela tiden så idag är han väldigt foglig ;)
Vi fick med oss lite hemodlat från mammas egna trädgård också; rödbetor, purpurbönor, squash, morötter, chili och färskpotatis - lyx!















Imorgon då? Vad ska vi förgylla dagen med då? Jo, vi ska hämta några kassar med köttben åt huliganen (vill någon ha så kom och hämta!) och sedan gå på fest minsann. Lite rödvinskväll med träningsgänget, alltså kan jag kränga på mig något mer fancy än onepiecen och kleta mascara på fransarna. 
Och på lördag - då ska vi hämta vår nya bil - wiiiieee! 





1 kommentar:

Anonym sa...

Även denna dag är vädret grå tungt.Mor och jag for en Fv.runda där vädret gjorde sig påmint även på viltet. Vi såg endast några Järpar,Duvor och Orrar. Desto mer fans ju att se här på bloggen.
Ha det så gott och SKÖT OM!
Trippel Morfarn!