Sidor

måndag 4 juli 2011

Världens bästa Karin!

Älskade lilla skitongen ärade oss med besök idag! Tillsammans med hennes mamma och tanthunden styrde vi kosan mot Juniskär och caféfika. På vägen hem stannade jag, Niklas och kärmor på butiken Nordljus och där kunde jag och Helene varit kvar hela dagen, men som sagt - Niklas var ju med och såg döende ut bland alla dessa pryttlar ;)




Imorgon åker vi ut till Viksjö och jätteloppisen där för att kanske hitta något fynd, jag och kärmor, och vi ska bli bjuden på mat hos mina föräldrar. Amos kommer ju förmodligen inte anlända inatt/imorgon heller så det är bara att planera på! :) Den enda förändring är att det sedan några dagar tillbaka är omöjligt att sova mellan halv tolv och halv två för då dansar han Zumba där inne och toalettbesöken är uppe i fyra till fem gånger per timme däremellan! Så ikväll ska jag inte ens försöka hoppa i säng efter filmen utan gå direkt på att baka quornpiroger till pappan som han kan trycka i sig på förlossningen :D

Inga kommentarer: