Sidor

lördag 16 juli 2011

Lite uppdatering?

Nu har vi haft första jobbiga natten :) Amos var ömsom klarvaken ömsom grinig, hungrig och  allmänt irriterad så vi har inte sovit många timmar, men man lär så länge man lever! Dagen har alltså tillbringats inlindad i täcken framför TV:n. Jag var en snabbis själv på ICA och handlade middag och lösgodis, men man vill ju inte vara borta länge från sin fina lilla familj så det gick i rasande fart ;)
Hundarna har bara haft gården att röra sig på idag men ingen av dem gillar ju en blöt gräsmatta så de har mest surat inomhus. De fick iallafall rusa lite nu på premiärturen med vagnen och imorgonbitti kommer Malin & Tuva för lite träning om vädret tillåter. 

Finaste "kakkoj"-tröjan från min
vackra faster i Göteborg!

Min faster hade skickat paket med posten med jättefina
kläder och ett litet brev till. Jag blev så rörd att jag var
tvungen att svälja hårt MÅNGA gånger innan jag kunde
lägga ifrån mig det!

Även denna vackra blombukett väntade
på oss från älskade vänner
i Stockholm! <3

MAAAAAAAAAT!


Det är så svårt att slita sig!!



Ikväll tog vi en premiärtur med vagnen!
Inte alls långt utan bara till grannarna
för att säga hej. Hundarna sprang som
galningar, de är så understimulerade
idag - stackarna.



2 kommentarer:

Malin sa...

Understimulerade?! Jag som sprang i skogen med dem igår!! Påminn mig att aldrig skaffa en Kelpie :D skämtåsido, ser fram emot träningen imorgon

Anonym sa...

Dom (hundarna) lär nog få vänja sig nu några år framöver. En 20, 25 eller så där.
Kram Trippelmorfarn!