Sidor

torsdag 28 juli 2011

Date!

Igår fick jag umgås med två fina vänner knappa timmen vid foten av Södra Berget för att träna lite hund. Det gick över förväntan trots att träningen var helt ostrukturerad :)

Linnéa, Malin & odjuren ...


Tuva <3




Det är otroligt svårt att slita sig
från barnvagnen där Amos slumrade :)
Men han kommer ju måsta hänga med
på sådant här närmsta året nu,
så man får väl lära sig ;)





Dagen idag började med - som alla andra dagar sedan den tionde juli - att vi ligger i sängen med Amos mellan oss och stirrar på honom :) Idag var han dessutom på strålande humör så han ler och sparkar och har sig, underhållande. 
Nu ska jag passa på att ta en dusch medan pappan och sonen hänger i soffan. Vi ska promenera ner till Birsta och shoppa lite innan BVC-besök. Och ikväll ska Sixten firas, tänk att det redan gått två år!

2 kommentarer:

malin sa...

uj jisses så jag ser ut! Linnéa ser ut som värsta muskelbruttan brevid mig! Mage och pösig. *suck* ska man måsta börja träna själv nu också!?

Ingela, Zeb, Indy sa...

Nästa gång hänger jag med! =)