Sidor

fredag 3 juni 2011

Rasande fart!

Dagarna flyger förbi! 
Nu försöker jag lista ut hur jag ska åka fram och tillbaka till Härnösand i två dagar utan bil då Niklas eventuellt har jour. Jag vill ju helst ha hundarna med mig idag så då är bussen inte ett alternativ... 
Idag är inte hjärnan i sitt esse heller känner jag, kanske vädret... :)

Igår grillade vi hamburgare med familjen Backlund/Nilsson till lunch - jättemysigt! Och sedan fick vi supergod middag hos mamma och pappa i Viksjö där vi blev kvar intill sena sommarkvällen. 

Jag hade två gulliga ungar att fota
under flera timmar och så fastnar
bara Niklas på kort??!


Gårdshunden Tuva...

Jag har inhandlat finfina ljuslyktor
från Boom som ska hänga från
altantaket i sommar. 

1 kommentar:

Judit sa...

Du kan få låna min bil om du vill? Har Jeppegrindar baktill, dock inget lastgaller inåt mot passagerarna i bilen (har dock aldrig varit med om att Vilmer klättrat in i bilen för den sakens skull, och inte andra hundar som åkt med heller). Jag använder ändå inte min bil just nu och lånar gärna ut den om du behöver. Hör av dig om det blir aktuellt bara :)