Sidor

tisdag 28 juni 2011

Pluttan!

Tia har fått ett nytt jobb - som servicehund på min systers jobb :)
Där blir hon matad med ost-skink-och korvsmörgåsar och får många promenader om dagen, så hon vill knappast komma tillbaka hem igen sen. Men hon får så lov, vi saknar ihjäl oss efter henne nu! Men jag måste säga att det är jättemysigt med all kvalitétstid vi har med Oban och han är en helt annan hund då han är själv <3 Dock är vi lite oroliga för honom, jag tycker han är lite för slö och blir trött fort, dessutom är han fortfarande ett dragspel. Men han är väl som alla andra tonåringar :)




Idag har vi haft en härlig dag! Niklas har klippt hela gräsmattan så imorgon ska jag kratta den och sprida ut klippet runt plantorna så vi får många och smarriga jordgubbar i sommar till frukosten! Familjen Nilsson/Backlund & Tuva har förgyllt vår dag och bjöd på lunch i värmen och sedan trängdes vi med alla andra på Willys en stund för att fylla på det ekande kylskåpet. Kvällen har ägnats åt några skitiga fönster men jag får nog fortsätta imorgon med de resterande. 
Nu ska jag slänga mig i bingen och hoppas på att jag väcks av att lilleman tänker anlända! 
Håll tummarna!

Inga kommentarer: