Sidor

tisdag 7 juni 2011

Lunchpromenaden ...

...gick genom Birstas skogar i hettan (fast det var fasligt mycket mygg). Jag lunkade i sakta mak medan hundarna sprängde fram och tillbaka, lugnt och skönt och rogivande. 
Nu ska jag packa en väska och fylla vattendunken till kvällens vallning, och så såklart: en tupplur! ;)

Fram...


... å tillbaka, igen å igen å igen.


Jag tycker verkligen att hundarna ska få härja som de
vill om man ändå är på skogspromenad, men när
jag såg detta ville jag egentligen bara vråla rakt ut!
Hon luktar INTE mumma nu och då har jag ändå
försökt skölja bort det mesta :)
Tur att jag ska lämna tillbaka henne i eftermiddag ;)

2 kommentarer:

Ingela, Zeb, Indy sa...

Tänk att de alltid är så nöjda när de lortat ned sig! =)

Malin sa...

hon var ju varm! Lera är svalt o skönt ju.