Sidor

torsdag 9 juni 2011

En välförtjänt (?) paus ...

Jordgubbslandet är rensat och vattnat och fått lite (!) nät över sig, nu ska det bara krattas ihop lite gräsklipp och täckas så kanske vi får lika fina jordgubbar som förra sommaren! Det är det enda i trädgårdsväg som kommer hända den här sommaren förutom vanlig slitsam gräsklippning :)


Jag har blandat mig en fin cocktail på hallon, glass & mjölk och ska vila lite :) Jag har fortfarande en hemsk upphakning i bröstkorgen under höger arm och de senaste dagarna har det varit riktigt besvärligt. Imorgon är det MVC-besök så de kanske kan skicka en vidare till en bra sjukgymnast som trollar bort sånt där. Man kan alltid vänta ut det läste jag på nätet men det sliter ganska bra på humör och ork ...


Jag passar på att läsa om jaktlabrador också eftersom systeryster och familj funderar på att hämta hem en :) Amstaffen Lukas fick flytta tillbaka till uppfödaren då de tyckte att de saknade erfarenheten till att hantera en sådan kraftfull ras och jag önskar att det fanns fler sådana kloka  här i världen, som tänker efter före :)


Kultingen somnat mellan
mina fötter ... 

1 kommentar:

Maijsan/Offlan sa...

Men sötis!! :)